Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Wynajem świetlicy wiejskiej


NAZWA USŁUGI

 

Wynajem Świetlicy Wiejskiej

 

WYMAGANE DOKUMENTY ORAZ MIEJSCE ICH ZŁOŻENIA


Wymagane dokumenty:

  • Wniosek o wynajem świetlicy wiejskiej – zaopiniowany przez opiekuna danej świetlicy.

Miejsce złożenia wniosku:

  • Urząd Gminy w Ujeździe,    Plac Kościuszki 6,  97-225 Ujazd,  w godzinach pracy Urzędu:
  • Sekretariat  ( pokój Nr 1 )   lub za pośrednictwem operatora pocztowego,
  • Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej  (pokój nr 11). 

 

OPŁATY



  • Czynsz za każdą dobę odpłatnego wynajęcia świetlicy wiejskiej położonej na terenie Gminy Ujazd celem organizacji  imprez komercyjnych takich, jak np. : chrzty, komunie, wesela, inne uroczystości rodzinne, itp., w wysokości:

1. 150,00 zł + podatek VAT za wynajęcie świetlic wiejskich położonych w miejscowościach:

a). Ciosny – posiadającej adres: Ciosny 4,

b). Dębniak – posiadający adres: Dębniak 38,

c). Niewiadów – Kolonia – posiadającej adres: Niewiadów Kolonia 14,

d).Przesiadłów – posiadającej adres: Przesiadłów 31,

e). Stasiolas – posiadającej adres: Stasiolas 13C,

f). Zaosie – posiadającej adres: Zaosie 34a.

2. 275,00 zł + podatek VAT za wynajęcie świetlic położonych w pozostałych miejscowościach.


     Najemca zobowiązany jest do zapłaty czynszu w terminie trzech dni od dnia doręczenia mu faktury VAT przelewem na rachunek bankowy Wynajmującego nr 65 89850004 0060 0600 0101 0280 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Tomaszowie Maz. Oddział Ujazd.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY PRZEZ URZĄD

 

Niezwłocznie 

 

SPOSÓB ODWOŁANIA

 

Brak

 

PODSTAWA PRAWNA

 

  • Uchwała Nr XVIII/100/15 Rady Gminy Ujazd z dnia 22 października 2015 r. w sprawie przyjęcia regulaminu określającego zasady korzystania ze świetlic wiejskich położonych na terenie  Gminy Ujazd, zmieniona Uchwałą Nr XXV/164/16 Rady Gminy Ujazd z dnia 22 lutego 2016 r.
  • Zarządzenie Nr 156/2018 Wójta Gminy Ujazd z dnia 29 sierpnia 2018 r. w sprawie ustalenia składników opłat oraz ich wysokości za odpłatne korzystanie ze świetlic wiejskich położonych na trenie Gminy Ujazd, zmienione Zarządzeniem Nr 213/2018 Wójta gminy Ujazd z dnia 19 listopada 2018 r.

 

MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY

Nazwa komórki organizacyjnej

Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej

Nazwa stanowiska

Młodszy Referent ds. gospodarki komunalnej i mieszkań

Numer pokoju

11

e-mail

n.olszynska@ujazd.com.pl

Numer telefonu

44 719 21 29 wew. 27


 Załączniki:

1. Wniosek o wynajem świetlicy wiejskiej

2. Klauzula informacyjna



Wyświetlony: 295

Dodany 23.05.2019 09:59:22 przez Sylwia Jaworska

Autor dokumentu Sylwia Jaworska

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 23.05.2019 09:59:22 przez Sylwia Jaworska

Historia zmian [0]

Redaktorzy

Michał Goździk Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 34

Fax:


Darek Koniarz Zadaj pytanie

Tel: 447192123 wew. 29

Fax:


Rafał Chwaliński Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 30

Fax:


Paula Głowacka Baryła Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 24

Fax:


Żaneta Bykowska - Winkiel Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 24

Fax:


Mirosław Michalak Zadaj pytanie

Tel: 447192123 wew. 38

Fax:


Justyna Krawul Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 22

Fax:


Sylwia Jaworska Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 25

Fax:


Grzegorz Dratwa Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Aneta Przybysz Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 24

Fax: